آخرین مطالب

دانشجویان مازندران به استاندار جدید چه گفتند؟ کشاورزی و اقتصادی

دانشجویان مازندران به استاندار جدید چه گفتند؟

  بزرگنمایی:

نمایندگان دانشجویان مازندران روز سه‌شنبه در مراسم روز دانشجو که با حضور استاندار مازندران در دانشگاه مازندران در بابلسر برگزار شد ، از تداوم آزادسازی سواحل ، حل معضل پسماند ، مقابله با جنگل‌خواری ، پایان دادن به انتصابات میلی به عنوان مطالباتشان یاد و از نداشتن انجمن صنفی انتقاد کردند.

مجید اسدی خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران از کندی آزادسازی سواحل و نبود شورای صنفی در دانشگاه انتقاد کرد و گفت : باوجود اینکه استان  مازندران از ظرفیت های بالایی برخوردار است ولی برخی از عملکرها سبب ایجاد نارضایتی و ورد مشکلاتی در استان شده است که زنگ خطری برای استان به صدا در آورده است. 

حسام الدین بردبار آزاد سازی سواحل را یکی از این دست مشکلات و با اظهار این که اقدام مناسبی برای آن صورت نگرفته است ، افزود: به عنوان مثال در بابلسر  27 کیلومتر ساحل وجود دارد که بنابر گفته مسئولان شهری  70 درصد آن در تصرف ارگان های دولتی است ، لذا تاخیر در آزادسازی سواحلی که حق مردم است غیرقابل پذیرش است. 

وی از بلندمرتبه سازی غیر اصولی به عنوان دیگر مشکلات شهرهای ساحلی مازندران یاد کرد و گفت : هرچند بلند مرتبه سازی با قانون مغایرت ندارد ، ولی بلند مرتبه سازی بدون در نظرگرفتن زیرساخت های لازم باعث عدم دسترسی مردم به دریا ، مخاطرات زیست محیطی و افت فشار آب و ناهمگونی چهره شهر شده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران همچنین به نبود منطقه آزاد در استان اشاره کرد و اظهار داشت : مجوز منطقه آزاد بدون زیرساخت می تواند آسیب زا باشد هرچند که خواسته ما پیشرفت استان است ، اما نتایج تحقیقات  بسیاری از دانشگاهیان نشان می دهد منطقه آزاد نه تنها در استان مازندران بلکه در تمامی مناطق کشور بدون زیر ساخت نه تنها موجب پیشرفت نمی شود بلکه  عامل پسرفت نیز خواهد شد.

وی نبود شورای صنفی در دانشگاه مازندران را هم یک مشکل توصیف کرد و با خطاب قرار دادن رییس جدید دانشگاه مازندران گفت : نبود ساختار شورای صنفی در دانشگاه موجب ناخشنودی دانشجویان شده و تقاضا می شود هرچه زودتر انتخابات و تشکیل شورای صنفی انجام شود تا دانشجویان بتوانند به مطالبات خود برسند.

مطالبات دانشجویان مازندران در روز دانشجو

 

نماینده دانشگاه علم و فناوری مازندران نیز در این مراسم حل مشکلات اقتصادی کشور را مهم ترین مطالبه دانشجویان برشمرد و سپس به تشریح برخی از مسایل و مشکلات استان پرداخت و خواستار حل آنها شد.

ساداتی یکی از مشکلات را تعطیلی کارخانجات صنعتی استان معرفی کرد و گفت : باوجود این که نیزوهای متخصص زیادی در استان وجود دارد ولی در  صنعت از این افراد تحصیل کرده استفاده نمی شود و دانشجو پس از اتمام دانشگاه بلاتکلیف است.

وی با اظهار این که شرق مازندران مشکلاتی دارد که کمتر به آن توجه شدده است ، افزود : با وجود اینکه بهشهر قطب شرق مازندران یعنی سه شهرستان نکا،گلوگاه و بهشهر است ولی دانشگاه علوم انسانی ندارد و این مساله برای جوان این منطقه به معضلی تبدیل شده است چون تحصیل در خارج از منطقه با توجه به بار مالی و وضعیت اقتصادی کشور برایشان مشکل ایجاد می کند.

نماینده دانشگاه علم و فناوری که در شهرستان بهشهر مستقر است ، همچنین از عدم دسترسی مردم به منطقه میانکاله و باغ صفی آباد به عنوان دو نقطه کلیدی گردشگری شرق مازندران گلایه کرد و گفت : متاسفانه محیط زیست در میانکاله به محیط ایست تبدیل شده است و اجازه ورود به مردم را نمی دهد . همچنین در کاخ صفی آباد نیز فرصت سوزی رخ می دهد در حالی که از طریق بازگشایی این بنا فرصت های اشتغال در زمینه گردشگری فراهم خواهد شد.

مطالبات دانشجویان مازندران در روز دانشجو

 

دبیر مجمع عدالت خواه دانشگاه مازندران نیز در این مراسم گفت:دانشگاه یکی از نهادهای مسئول تحقق عدالت اجتماعی است، اما این  مهم بدون اجرای عدالت در دانشگاه شدنی نیست.

نوید مقدم افزود : در دو سال اخیر تعطیلی دانشگاه در دوران کرونا مشکلات زیادی را به وجود آورده که برخی به علت شرایط فوق العاده کرونایی بوده است ، اما تعداد زیادی از این مشکلات در اثر سومدیریت ها رخ داده است و با وجود اینکه این مشکلات از سوی  مجمع عدالت خواه بیان شده بود اما هنوز با گذشت یک سال پاسخی داده نشده و وضعیت در هاله ای از ابهام قرار دارد.
 وی ادامه داد : یکی از این موارد دخل و خرج های دانشگاه است . با وجود اینکه دانشگاه هزینه زیادی را  از دانشجویان برای تحصیل دریافت می کند ولی اطلاعاتی در خصوص طریقه مصرف این موارد بیان نکرده است که لازم است در این خصوص سامانه شفافیت دخل و خرج با نظارت مردمی و دانشجویی شکل بگیرد تا شفاف سازی مالی در دانشگاه انجام شود.

مقدم همچنین از نحوه پاسخگویی مدیران انتقاد کرد و گفت : ساز و کاری برای نحوه پاسخ گویی از طرف رییس دانشگاه ، معاونین و سایر کارکنان وجود ندارد و در حال حاضر با نبود شورای صنفی در دانشگاه و عدم حضور تشکل ها این مشکل بیشتر از پیش احساس می شود و دانشگاه به یک مدل برای نحوه پاسخگویی مسئولین نیاز دارد.
دبیر مجمع عدالت خواه دانشگاه مازندران افزود: دانشگاهی که بر محور عدالت نباشد نمی تواند در حل مسائل جامعه خود عدالت اجتماعی را تحقق بخشد. ما هیچ نگاه دقیقی از عملکرد دانشگاه نداریم و تنها معیار ما رتبه های بین المللی هستند که پیشرفتی برای ما حاصل نمی کند.

وی ادامه داد: مشخص نبودن نحوه برگزاری امتحان ترم ، نبود مرجعی برای رسیدگی به انتقادات و شکایات از اساتید و مخصوصا کارکنان دانشگاه ، برزمین ماندن پروژه های عمرانی از جمله تکمیل دانشکده های فنی و حقوق و علوم سیاسی و برخی پروژه های رفاهی دانشگاه با توجه به انباشت بودجه در طی سال های پاندمی از دغدغه های دانشجوین است که باید  پاسخ جدی از طرف مسئولین مربوطه داده شود .
دبیر مجمع عدالتخواه دانشگاه مازندران  مهم ترین مشکل دانشگاهیان از جمله دانشگاه مازندران را نبود شورای صنفی برشمرد و گفت:  این دانشگاه بیش از 14 هزار دانشجو دارد  که به علت نبود شورای صنفی در چهار سال اخیر با مشکلات عدیده ای مواجه شدند که باید مشخص شود دانشگاه همتی برای تشکیل این شورا دارد یا خیر؟

مطالبات دانشجویان مازندران در روز دانشجو

 

مسئول کانون مطالعات زنان و بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان ساری هم به عنوان تنها بانویی که به در این نشست مطالباتش را طرح کرد ، گفت : ا توجه به اینکه زنان مازندرانی همواره در کنار مردان این خطه مشغول کشاورزی و کار بودند ، متاسفانه برای این قشر ساماندهی خاصی صورت نگرفته است و شرایط و  بستری لازم برای آنها فراهم نشده است که امید است با ورود استاندار جدید برای بیمه و تسهیلات این قشر برنامه ریزی جدی انجام شود.

واردی همچنین نسبت به وجود موسسات مدلینگ و نبود نظارت کافی بر این موسسات، وضعیت رعایت حجاب در سواحل مازندران و نبود  پارک و فضای مناسب برای بانوان گلایه کرد و از استاندار خواست تا برای رفع این مشکلات و ایجاد جامعه اسلامی - ایرانی تلاش کند.

 

دبیر انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه مازندران هم در این نشست از روراستی و صداقت مسئولان دانشگاه به عنوان نخستین مطالبه اش یاد کرد و خطاب به رییس جدید دانشگاه مازندران گفت : در دوره ریاست قبلی دانشگاه چنین چیزی وجود نداشت .

محمدجعفرتبار افزود: متاسفانه  نبود بودجه سرپوشی برای کم کاری مدیران شده بود که بارها در جلسات اعلام می کردند که دانشگاه بودجه و توان مالی ندارد در حالی که مدیر واقعی کسی است که در نبود پول بتواند دانشگاه را اداره کند.

وی ادامه داد : متاسفانه در دوره قبلی بارها برای طرح های ارائه شده توسط این انجمن قول مساعد دادند ولی پس از 2 سال صرف زمان و تلاش و انرژی در آخر گفتند که اجرایی نیست  ، اگر اجرایی نبود چرا از اول بیان نکردند؟

دبیر انجمن علمی دانشجویی دانشگاه مازندران گفت: ابن انجمن بدون هیچگونه بودجه و حمایتی 270 برنامه در دوران پاندمی اجرا کرده است که در نوع خود بی نظیر بوده است.

وی همچنین از انتصابات در دانشگاه مازندران در دوره مدیریت قبلی انتقاد کرد و گفت: متاسفانه این گلایه ها برای سال قبل است ولی چون سال گذشته به بهانه کرونا مراسمی برگزار نشد امروز گفته می شود.

جعفر نژاد با بیان اینکه مجموعه ای از ایرادات و خرابکاری ها در درون دانشگاه از مسائل آموزش و پژوهش گرفته تا تخلفات و اشتباهات در حوزه دانشجویی اتفاق افتاده است ، افزود : ما از رییس جدید دانشگاه به عنوان نماینده دولت انقلابی انتظار حمایت و بالابردن استقلال دانشگاه را داریم و می خواهیم شعار محوری پایان یابد و انقلابی عمل شود.

مطالبات دانشجویان مازندران در روز دانشجو

 

نماینده دانشجویان دانشگاه های بابل هم در این جلسه به توزیع بودجه متناسب با  امکانات مناطق محروم اشاره کرد و گفت: متاسفانه توزیع بودجه در مازندرران متناسب با امکانات منطقه نیست با وجود اینکه روستاها محروم تر هستند از بودجه کمتری برخوردارند.

حیدری  به بحث انباشت فاضلاب در منطقه انجلسی بابل اشاره کرد وافزود : این منطقه به یکی از خطرات زیست محیطی مبدل شده است که هیچ اقدامی برای آن صورت نگرفته است . همه مسئولان برای بازدید می آیند و حتی در مجلس هم این مساله بیان شده است ولی اقدامی برای آن صورت نگرفته است.

وی همچنین از وضعیت آموزش و پرورش استان انتقاد کرد و گفت: متاسفانه در استان مازندران تناسبی بین آموزش و پرورش رایگان و جمعیت محصل وجود ندارد و مدارس دولتی بشدت کم هستند و این مدارس دولتی خود به دو دسته مدارس دولتی و هیات امنایی تقسیم می شوند که مدارس هیات امنایی قانون را رعایت نمی کنند و ضمانت اجرایی هم ندارد که جای پیگیری دارد.

 حیدری خواستار دیدار مستمر استاندار با دانشجویان شد و گفت: لازم است دیدار با دانشجویان به صورت دوره ای انجام شود تا ما پیگیر مطالبات خود باشیم.

 

نماینده جریانات دانشجویی شهرستان آمل نیز در این نشست گفت: انباشت زباله در منطقه عمارت آمل یکی از مشکلات جدی این شهرستان است که روزانه بیش از 400 تن زباله در این منطقه دپو می شود، به گونه ای که طبق آمار رسمی این سایت  15 سال بیشتر از حد استاندارد فعالیت کرده است و آلودگی های زیاد زیست محیطی ناشی از آن هر روزه سلامت شهروندان منطقه و محیط زیست را  تهدید می کند .
امین ثقفی احداث دانشگاه سراسری علوم پزشکی را یکی از مطالبات مردم آمل دانست و عنوان کرد : با توجه به ظرفیت آمل و داشتن اساتید متخصص پزشکی ، این شهرستان صلاحیت  تاسیس دانشگاه علوم پزشکی را دارد ، ولی مجوز تاسیس دانشگاه علوم پزشکی اسیر بازی های سیاسی شده است.

وی  همچنین از مدیریت عرصه های کشاورزی انتقاد کرد و گفت : با عدم نظارت صحیح و کنترل قیمت محصولات کشاورزی، عدم خرید تضمینی محصول، اعطای مجدد مجوز و لغو مجوزهای غیر کارشناسی برای واردات و صادرات محصولات  کشاورزی ، بسیاری از کشاورزان تمایلی برای ادامه کشاورزی ندارند و همین امر سبب فروش زمین های کشاورزی برای ویلاسازی شده است.
 نماینده فعالان دانشجویی شهرستان آمل تقسیمات کشوری را یکی دیگر از دغدغه های شهروندان آملی عنوان کرد و افزود : اخیرا خبرنگاران رسانه‌  ملی قله دماوند و « کافرکلی » را که جز مازندران است ، به عنوان بخشی از تهران معرفی کردند که سبب آزردگی خاطر شهرواندان مازندرانی شده و انتظار می رفت مسئولان استانی به این حوزه ورود کنند.
وی ادامه داد: امکانات شهری در کشور بر اساس جمعیت شهری تقسیم می شود. با توجه به اینکه استان مازندران سه روز در هفته متعلق به مسافران است باید بر این اساس به آن بودجه تعلق بگیرد، تا بتوان پاسخگوی نیاز مسافران باشد.
ثقفی همچنین به مشکل ترافیک جاده هراز اشاره کرد و گفت : ترافیک در محور هراز در روزهای پایان هفته به یکی از معضلات اصلی شهرستان آمل تبدیل شده است که نیاز است استاندار مازندران برای این مشکل یک راه حل جدی بیندیشد. 

مطالبات دانشجویان مازندران در روز دانشجو

 

نماینده دانشجویان دانشگاه پیام نور نوشهر هم در این مراسم گفت : متاسفانه یک دیدگاهی در بین مردم مناطق غرب استان به وجود آمده که گمان می کنند توجه به شهرهای غربی  کمتر است هرچند که شاید بشود با ادله و اسناد رسمی این حرف را نقد کرد ، اما نمی توان افکار عمومی را نادیده گرفت.

حسن نیا افزود : این دیدگاه  سبب شده که برخی بر طبل جدایی از مازندران و الحاق آن به استان های همجوار بکوبند که البته به نظر من این اتفاق به مصلحت استان نیست ولی لازم است برای تسکین مردم یک سری تغییرات در رفتار و رویکرد استاندار جدید صورت بگیرد تا فرصت به سودجویان و تفرقه انگیزان داده نشود.

وی با اظهار این که یکی از علت های تشدید ذهنیت کم توجهی به غرب مازندران در میان مردم منطقه را تفاوت فاحش قیمت کالاهای اساسی و نیازهای روزمره مردم این منطقه نسبت به شرق استان  و عدم نظارت کافی بر این منطقه، پیگیری نشدن برخی از مصوبات استانداری ، عدم برخورداری از امکانات فرهنگی و ورزشی مناسب و بتازگی عدم معرفی شهرداران و مدیران مربوطه عنوان کرد و ادامه داد : شفافیت در تخصیص بودجه در شهرهای مازندران ، پیگیری میدانی مصوبات و همچنین  ایجاد قرارگاه معین برای حضوران مدیران در برخی از روزهای هفته در غرب استان با توجه به بعد مسافتی که وجود دارد می تواند راهکار مناسبی برای حل مشکلات غرب استان باشد.

 

نماینده انجمن اسلامی دانشگاه مازندران نیز در این مراسم از نحوه برخورد برخی از مدیران با دانشجویان گلایه کرد و گفت:  با وجود اینکه افرادی که به مدیریت رسیدند در سال های قبل پشت تریبون اعلام کردند که از دوش دانشجویان به این جایگاه رسیدند ، اما بعد از مدتی دانشجویان برای دیدنشان مجبور به انتظار چندین ساعته پشت درهای بسته شدند.

مهدی مشایخ از نحوه تصمیات در عدم حضور دانشجویان در 2 سال اخیرانتقاد کرد و افزود : تصمیماتی همچون ادغام معاونت فرهنگی و دانشجویی با هم، انتصابات رانتی و تلاش برای کاهش سطح رفاهی دانشجویان همگی پشت درهای بسته گرفته شد که نادرست بود.

 وی ادامه داد:امید این بود که با روی کار آمدن دولت سیزدهم و ریاست جدید در دانشگاه مازندران شرایط بهتر شود  که تا به امروز برای دانشگاه خوابی پریشان بود به گونه ای که انتصاب مجدد مدیرانی که در دوره‌های قبلی به دلایلی با مخالفت های دانشجویان کنار گذاشته شده بودند ، بر ناراحتی ما افزود و این نشان می دهد مدیران  تصمیمی برای اصلاح امور ندارند و انتصاب ها بیشتر جنبه حزبی و گروهی دارد و نه اصلاح و تحول.

مشایخ همچنین به بازگشایی مجدد دانشگاه اشاره کرد و گفت : قبل از بازگشایی خوابگاه ها لازم است امکانات  مورد نیاز فراهم  و  مشکلات سیستم های گرمایشی در خوابگاه ها برطرف گردد.

مطالبات دانشجویان مازندران در روز دانشجو

 

نماینده دانشجویان دانشگاه  پیام نور رامسر  هم گفت :حرف ها و دغدغه های دانشجو دغدغه های مردم است به همین خاطر حضور استاندار در جمع دانشگاهیان نباید فقط محدود به 16 آذر باشد زیرا دیدارهای سالانه سودی نداشته و صرفا جنبه نمادین دارد.
تفاوت به شرایط سخت اقتصادی اشاره کرد و افزود: امروزه از لحاظ اقتصادی در سخت ترین شرایط هستیم. پدران این سرزمین با وجود اینکه در شرایط سخت کار می کنند اما حریف این حجم از تورم و گرانی نمی شوند و این سبب شرمندگی پدران این سرزمین شده است .
وی ادامه داد : مردم با وجود تحمل تورم، فساد و تحریم  و جنگ روانی دشمن بر عدم مشارکت در انتخابات باز هم بر سر صندوق های رای آمدند و از این رو نیاز است که گره از کار مردم باز شود.

نماینده دانشجویان دانشگاه پیام نور رامسر گفت: در طول انقلاب ما 219 هزار شهید جوان و  نوجوان داده ایم که برای دفاع از مردم جان خود را فدا کردند و سه هزار صندلی حساس مدیریتی در سه قوه وجود دارد یعنی به ازای هر صندلی 73 شهید تقدیم انقلاب شده است حال باید دید که مسئولان چگونه جواب خون شهدا را خواهند داد.

وی همچنین به مشکل مسافت رامسر تا مرکز استان اشاره کرد و گفت: مسافت طولانی با مرکز و عدم دسترسی به مرکز استان سبب نابرابری تقسیم بودجه شده است از این رو لازم است استاندار و مدیرانش حضور بیشتری در غرب استان داشته باشند تا بیشتر با دغدغه های مردم آشنا شوند.
تفاوت با بیان اینکه رامسر با داشتن منابع طبیعی و گردشگری از ظرفیت بالای جذب مسافران داخلی و خارجی برخوردار است ، گفت : ولی با این وجود با شرایط مطلوب فاصله زیادی دارد حتی از کمبود ابتدایی ترین زیرساخت ها رنج می برد به عنوان مثال با کوچکترین بارانی شهر به طور کامل دچار اختلال می شود.

وی همچنین جنگل خواری در رامسر را مسبب ضریه  اقتصادی و محیط زیستی عنوان کرد و گفت:  متاسفانه  باوجود اینکه در هسته مطالبه گری دانشجویی پرونده جامع با استناد با مدارک جمع آوری کردیم و به رسانه ارائه دادیم ولی افدامی در این خصوص انجام نشده است.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

دیدار فرماندار با جانبار گرانقدر محمد بخشی به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر

وی به پیری استان اشاره کرد و خواستار توجه به مسئله جمعیت و فرزندآوری در استان مازندران شد

رئیس کل دادگستری مازندران به افرادی که قصد تعرض به منابع طبیعی و اراضی ملی در استان را دارند هشدار داد.

ارزیابی‌های میدانی نیز در چگونگی استفاده و حمایت واقعی از سوی دستگاه‌های اجرایی با جدیت عملیاتی می‌شود.

نمایشگاه دست ساخته های دانش آموزان هنرستان کار دانش دخترانه مائده شهرستان سیمرغ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: همزمان با هفته کار و کارگر 200 برنامه در استان اجرا می شود.

نماینده ولی فقیه در استان: مهم ترین مطالبه از استاندار جدید؛ توسعه مازندران است

بازدید استاندار مازندارن و فرماندار سیمرغ از نقاط حادثه خیز پس از بارش های سیل آسای اخیر در سطح شهرستان سیمرغ

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: این استان دارای یک هزار و 700 هکتار سطح زیرکشت و 17 هزار تن تولید انواع ارقام توت فرنگی است.

مسوول بسیج رسانه مازندران نقش سپاه را در امنیت منطقه مهم برشمرد و گفت: دشمنان انقلاب و اسلام از سپاه می هراسند.

مسوول بسیج رسانه مازندران نقش سپاه را در امنیت منطقه مهم برشمرد و گفت: دشمنان انقلاب و اسلام از سپاه می هراسند.

دکتر عزیززاده گرجی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از تلاش‌ها و زحمات استاندار سابق مازندران تقدیر کرد

دیدار مدیر ستاد اقامه نماز استان مازندران با رحمتی بهمنانی فرماندار سیمرغ

حضور پر رنگ رحمتی بهمنانی فرماندار در نمایشگاه دست ساخته های دانش آموزان سیمرغی

دکتر عزیززاده گرجی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از تلاش‌ها و زحمات استاندار سابق مازندران تقدیر کرد

وزیر کشور در آئین تکریم و معارفه استاندار مازندران، با بیان اینکه مازندران استانی مهم در کشور است

دکتر یوسف نوری، مقام عالی دولت در مازندران با بیان این که لشکر 25 کربلا یکی از افتخارات بزرگ مازندران است

دیدار مدیر ستاد اقامه نماز استان مازندران با رحمتی بهمنانی فرماندار سیمرغ

برگزاری جلسه ستاد اقامه نماز در فرمانداری شهرستان سیمرغ

پیام تبریک فرماندار و امام‌جمعه سیمرغ بمناسبت هفته سلامت

مساعدت بیش از یک میلیارد تومانی حامیان شهرستان سیمرغ در سال 1402 ️ پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد،

پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ به مناسبت فرا رسیدن هفته سلامت

متن پیام جناب سرهنگ حسن پورقربان فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سیمرغ به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

تقدیر فرماندار سیمرغ از خبازان شهرستان به مناسبت روز ملی گندم، آرد و نان

پیام تبریک فرماندار و امام جمعه سیمرغ به مناسبت سالروز تشکیل سپاه انقلاب اسلامی

دیدار رئیس اداره بهزیستی سیمرغ با فرمانده سپاه در روز پاسدار در روز گرامی‌داشت تاسیس سپاه پاسداران

پیام تبریک فرماندار و امام جمعه سیمرغ به مناسبت روز معمار

عیادت و دیدار حجت الاسلام خانلری امام جمعه و رحمتی بهمنانی فرماندار شهرستان سیمرغ از جانباز حمیدرضا قلی زاده سوخت آبندانی

برگزاری جلسه هیات اجرایی انتخابات به ریاست رحمتی بهمنانی فرماندار شهرستان سبمرغ

جدیت در نظارت بر صید تعاونی‌های صیادی مازندران

49 نفر از مددجویان شهرستان سیمرغ از ابتدای سال‌جاری تاکنون از تسهیلات اشتغال بهره‌مند شدند.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران گفت: صدور پروانه ساختمان روستایی بدون مراجعه روستاییان به دهیاری، از طریق سامانه یکپارچه امکان‌پذیر شد.

بازدید رحمتی بهمنانی فرماندار سیمرغ از محل سایت اداری شهرستان ( مجتمع اداری سردار شهید هاشمی)

راهپیمایی ضد صهیونیستی مردم سیمرغ و حمایت از مردم مظلوم فلسطین

بازدید رحمتی بهمنانی فرماندار سیمرغ از اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سیمرغ

محبی : توسعه سرمایه انسانی و کارخلاقانه باید مورد اهتمام ویژه دستگاه های اجرایی قرار گیرد

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: رژیم صهیونیستی با به شهادت رساندن کودکان و زنان نمی‌تواند عظمت کار جبهه مقاومت را خدشه دار کند.

صبحگاه مشترک به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور امام جمعه، فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان بابلسر

پیام تبریک فرماندار شهرستان بابلسر به مناسبت 17 مهر روز جهانی پست

انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات به ریاست رحمتی بهمنانی فرماندار سیمرغ

انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات به ریاست مزربان بخشدار بخش تالارپی شهرستان سیمرغ

بررسی مشکلات هشت واحد تولیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران

نماینده ولی فقیه در مازندران: لشکر 25 کربلا مایه افتخار و عزت مازندرانی هاست

دیدار مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران با رحمتی بهمنانی فرماندار شهرستان سیمرغ

بازدید رحمتی بهمنانی از طرح جهادی درمان سالمندان شهرستان سیمرغ

رئیس ستاد انتخابات مازندران: بستر‌های قانونی برای برگزاری انتخابات اسفندماه امسال فراهم شده و مشارکت و سلامت؛ راهبرد دولت در انتخابات است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران : بیش از 450 طرح عمرانی در امامزادگان و موقوفات استان اجرایی شد.

30 واحد بانک نشا در سال زراعی گذشته شالیزار‌های شهرستان سیمرغ را زیرپوشش قرار دادند

نیرو‌های انتظامی مدافعان امنیت هستند از این رو وظیفه همگان حمایت از این عزیزانی است که در میدان هستند.

رئیس کل دادگستری مازندران از تخلیه بیش از دو هزار دستگاه خودرو و موتور سیکلت از توقیف گاه‌های مازندران خبر داد.