آخرین مطالب

رهایی زیرساخت‌های نیمه‌تمام فرهنگی مازندران از طلسم رکود تفکر و اندیشه

رهایی زیرساخت‌های نیمه‌تمام فرهنگی مازندران از طلسم رکود

  بزرگنمایی:

دولت تدبیر و امید با افزایش اعتبارات و اقدام‌های راهبردی و موثر، گام‌های موثری را در راستای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی مازندران بر داشته است و به نوعی به تمام دل نگرانی‌های اهالی فرهنگ و هنر این استان تا حد زیادی پایان داده است.

مجید اسدی خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی : اهالی هنر مازندران همواره به علت نداشتن فضای کافی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی با مشکلات متعددی مواجه بودند. تقاضا و درخواست برای سالن‌ها و فضاهای فرهنگی از نهادهای دیگر یکی از این مشکلات است تا اهالی هنر بتوانند حداقل در فضایی غیر استاندارد آتش فرهنگ و هنر را در این دیار کهن روشن نگه دارند.

این دغدغه فرهنگی همانطور که گفته شد سالهای متمامی اهالی فرهنگ مازندران را رنجانده است تا اینکه مجتمع هایی که به دلایلی همچون نداشتن کاربری فرهنگی ، نداشتن سند و کمبود اعتبار روند ساخت آنها سالها متوقف مانده بود با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید  عملیات اجرایی و ساخت آنها جان تازه و شتاب گرفت.

بهره‌برداری از 28 کتابخانه عمومی جدید، احداث مجتمع فرهنگی رامسر، مجمتع فرهنگی هنری ساری (تالار مرکزی ساری )، عملیات اجرایی احداث مجتمع فرهنگی و هنری در شهرستان‌های چالوس، کلاردشت و میاندرود تنها بخش کوچکی از اقدمات موثر دولت تدبیر و امید برای افزایش زیرساخت‌های فرهنگی در مازندران است که تلاش می‌شود در این راستا به انها اشاره شود. 

 

تالار مرکزی ساری به عنوان بزرگترین تالار فرهنگی و هنری شمال کشور به شمار می رود که با وجود وعده ساخت سه ساله ، این پروژه 13 سال راکد باقی ماند تا اینکه در دولت تدبیر و امید قفل این تاخیر بازگشایی شد .

مجموعه فرهنگی هنری ساری که با عنوان "تالار مرکزی " خطاب می شود در سال 1386 با هدف تامین فضای مناسب برای انجام فعالیت های مهم فرهنگی هنری استانی و ملی و نیز فراهم کردن فضا برای فعالیت هنرمندان کلنگ زنی شد و در همان زمان بنا بر این بود که این پروژه با توجه به اولویت دار بودنش در مدت سه سال آماده بهره برداری شود . 

اما این پروژه فرهنگی در 6 سال نخست تا قبل از روی کار آمدن دولت یازدهم تنها حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشت و اکنون این پروژه با اقدامات خوبی که در دولت یازدهم و دوازدهم در آن انجام شده است به پیشرفت فیزیکی بیشتر از 90 درصد رسیده است که بنا به اعلام مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اردیبهشت سال 1400 آماده بهره‌برداری خواهد بود. 

این پروژه با فضایی به وسعت 13 هزار متر مربع در بلوار طبرستانی در نزدیکی دانشکده امام محمد باقر (ع) قرار دارد که دارای بخش های مختلف برای انجام فعالیت های فرهنگی و هنری است. بخش هایی نظیر تالارهای موسیقی ، سالن های همایش ، نگارخانه و سالن کودکان که می تواند تامین کننده نیاز هنرمندان استان باشد . 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از مجمتع فرهنگی هنری ساری (تالار مرکزی ساری ) به عنوان یکی از پروژه هایی نام برد که به دلیل مشکلاتی که در مسیر اجرا داشت ساختش مدتها به کندی پیش می رفت.

زارع گفت : کلنگ ساخت این پروژه در سال 1386 به زمین زده شد و قرار بود این پروژه ظرف مدت سه سال با هزینه 350 میلیارد ریالی به اجرا برسد اما این مهم در مدت تعیین شده محقق نشد و در زمان روی کار آمدن دولت یازدهم پیشرفت فیزیکی این طرح 50 درصد بود. 

وی ادامه داد : این مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری با بخش هایی مختلفی از قبیل سالن های همایش ، نگارخانه ها ، تالارهای موسیقی ، کتابخانه و بخشی های فرهنگی و هنری می تواند رفع کننده کمبودهای فضای اجرای برنامه فرهنگی و هنری استان باشد و محیطی مناسب را برای فعالان این حوزه ایجاد کند. 

به گفته مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در دولت یازدهم و دوازدهم با رفع مشکلات پیش روی اجرای این طرح از قبیل پرداخت جریمه به شهرداری، ساخت پروژه از سر گرفت و با پیشرفت فیزیکی بیش از 90 درصد در حال اجرا است.

زارع افزود : مرداد امسال و با حضور و بازدید رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از چند پروژه اولویت دار استان مازندران ، این پروژه نیز جز مواردی بود که مورد بازدید قرار گرفت و در همان زمان دکتر نوبخت قول مساعد تخصیص اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این طرح را داد . 

وی با اشاره به اینکه تا پارسال برای اجرای این طرح 340 میلیارد ریال اعتبار صرف شد ، گفت : برای تکمیل این طرح به 500 میلیارد ریال اعتبار نیاز بود که با تحقق قول مساعد رییس سازمان برنامه و بودجه کشور تاکنون حدود 230 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است .

به گفته زارع با تخصیص این اعتبار و تامین تجهیزات مورد نیاز پیش بینی می شود این پروژه اردیبهشت سال 1400 به بهره برداری برسد تا مازندران از امکانات فضای فرهنگی هنری استاندارد در حد مجموعه های تهران برخوردار شود . 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از پایان توقف 19 ساله پروژه مجتمع فرهنگی هنری رامسر به عنوان یکی از اقدامات انجام شده برای رفع مشکلات هنرمندان و فعالان فرهنگی استان نام برد و گفت : علمیات اجرایی این پروژه در سال 1380 در باغ 33 هکتاری رامسر آغاز شد اما به علت قرار داشتن باغ رامسر در فهرست آثار ملی میراث فرهنگی که چند سال پیش نیز پرونده ثبت جهانی آن تشکیل شد،این بنا نیمه‌کاره باقی مانده بود. 

به گفته عباس زارع در سفر مرداد سال گذشته علی‌اصغر مونسان رییس وقت سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و وزیر کنونی این مجموعه به مازندران، مذاکراتی بین استاندار و وی بابت تعیین تکلیف وضعیت این بنا انجام شد که در نهایت موافقت مشروط مونسان برای اجرای این پروژه را به همراه داشت.

وی افزود: با این حساب در مذاکره بین استاندار مازندران و وزیر میراث فرهنگی، قرار بر این شد که هیچ قسمتی از مجتمع فرهنگی هنری رامسر کاربری اداری نداشته باشد و صرفا به عنوان یک مجموعه فرهنگی و موزه‌ای در دل باغ 33 هکتاری رامسر بهره‌برداری شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ادامه داد : پس از انجام این توافقات ساخت این پروژه از سر گرفته شد و پارسال چهار میلیارد ریال اعتبار از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برای آن تخصیص یافت.

 

کلنگ احداث مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان چالوس در سال 1385 برای برخورداری اهالی فرهنگ و هنر این منطقه از فضای مناسب آغاز شد اما به دلیل مناسب نبود زمین، ساخت آن در همان روزهای آغازین متوقف ماند تا این پروزه نیز در حد کلنگ زنی باقی بماند. 

زارع گفت : به دلیل دور بودن زمین از محیط شهری و نامناسب بودن آن، ایجاد مجتمع فرهنگی و هنری در این محیط نامناسب تشخیص داده شد، تا اینکه با رایزنی صورت گرفته و معاوضه زمین با شهرداری و فرمانداری این شهرستان ، زمین مناسبی در مکان بهتر برای این منظور مهیا شد. 

وی گفت: با اختصاص این زمین به وسعت یکهزار و 500 متر مربع در سال 1396، ساخت مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان چالوس آغاز شد و تاکنون 6 میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه شده است.

مدیرکل ارشاد مازندران عملیات اجرایی این پروژه را در مرحله فونداسیون اعلام و اضافه کرد که تکمیل این طرح نیازمند 40 میلیارد ریال اعتبار است.

 

در میان اقدامات عمرانی صورت گرفته برای تامین فضای فعالیت های فرهنگی و هنری در مازندران تنها نگاه مسوولان به یکسری شهرستان‌ها معطوف نشد و شهرستان های تازه تاسیس و نوپا از گردونه این ساخت و سازها جا نماندند. 

به همین منظور در دولت تدبیر و امید ساخت 2 مجتمع فرهنگی هنری در شهرستان های کلاردشت و میاندورود آغاز شد، شهرستان هایی که کمتر از یک دهه سابقه دارند.

مدیرکل ارشاد مازندران تمرکز زدایی و گسترش فضای فرهنگی در سراسر استان از اولویت های دولت و این نهاد دانست و افزود: به همین منظور تاکنون 18 مجتمع فرهنگی هنری در شهرستان های استان فعال شدند. 

وی گفت: ایجاد مجتمع های فرهنگی در شهرستان های فاقد این فضا از دیگر برنامه هایی بود که در دولت یازدهم و دوازدهم پیگیری شد که از آن جمله کلنگ زنی مجتمع فرهنگی هنری شهرستان تازه تاسیس میاندورد و کلاردشت بود که در مرحله اجرا است.

زارع زمان آغاز ساخت مجتمع فرهنگی هنری میاندورود را سال 1393 عنوان کرد و گفت : با اهدای زمین 2 هزار متر مربعی از سوی خیر میاندورودی عملیات اجرایی این طرح آغاز شد که برآورد هزینه ساخت آن 30 میلیارد ریال در آن زمان اعلام شده بود.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح در ابتدا با مشکل فقدان کاربری فرهنگی مواجه شد، افزود : به همین دلیل این پروژه تا سال 1396 راکد ماند و با پیگیری های صورت گرفت تغییر کاربری زمین انجام و سند نیز اخذ شد.

به گفته مدیر کل ارشاد مازندران با احذ سند این امکان فراهم شد تا سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای اجرای آن اعتبار اختصاص بدهد و این پروژه نیز از گره مشکلات پیش رو رهایی یابد.

وی درباره پیشرفت فیزیکی و مراحل ساخت مجتمع فرهنگی میاندرود نیز گفت : این طرح در مرحله نازک کاری قرار دارد و پیشرفت فیزیکی آن 50 درصد است و تاکنون 19 میلیارد ریال برای اجرای آن هزینه شد.

زارع  هزینه مورد نیاز برای تکمیل این طرح را در شرایط فعلی حدود 40 میلیارد ریال پیش بینی کرد که با تکمیل آن شهرستان بیش از 50 هزار نفری میاندورود نیز از فضای فرهنگی و هنری برخوردار خواهند شد. 

 

کلاردشت نیز از جمله شهرستان های تازه تاسیس مازندران است که در سال 1392 به جمع شهرستان های غرب استان پیوست. همگام با ساخت و اجرای پروژه های مجتمع فرهنگی هنری در شهرستان های چالوس ، رامسر ، ساری و میاندورود ، امسال ساخت مجتمع فرهنگی هنری در کلاردشت نیز کلید خورد .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت که عملیات اجرایی این پروژه از امسال آغاز شد و پیش بینی اعتبار مورد نیاز برای اجرای آن 60 میلیارد ریال است. 

زارع افزود: زیربنای اولیه طرح در موافقت نامه 750 متر مربع بود که اداره کل ارشاد طی نامه ای از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تقاضای افزایش فضا به یکهزار و 500 متر مربع را داده است. 

کلاردشت حدود 30 هزار نفر جمعیت دارد و ساخت این پروژه فرهنگی و هنری در یکی از نقاط غربی مازندران می تواند زمینه ساز جبران کمبود فضای فرهنگی هنری در این منطقه باشد.

مدیر کل ارشاد مازندران از فعال بودن عملیات اجرای ساخت مجتمع فرهنگی هنری فریدونکنار دیگر شهرستان تازه تاسیس استان به عنوان بخش دیگری از خدمات دولت برای فراهم کردن فضای فعالیت هنرمندان نام برد و گفت : این پروژه در زمینی به وسعت بیش از یکهزار متر مربع با اعتبار بیش از پنج میلیارد ریالی آغاز شد و پیشرفت فیزیکی بیشتر از 50 درصد دارد. 

 بهره‌برداری از 28 کتابخانه عمومی جدید استان مازندران در دوران فعالیت دولت‌های یازدهم و دوازدهم بارقه‌های امید برای توسعه فضای کتابخانه‌ها و همچنین افزایش میل و رغبت برای کتابخوانی را در مردم این دیار ایجاد کرده است.

آمارها نشان می دهد که طی هفت سال اخیر مازندران شاهد اتفاق های خوبی در زمینه توسعه فضای عمومی کتابخوانی بوده است، به طوری که تا پیش از روی کار آمدن دولت یازدهم تعداد کتابخانه های عمومی مازندران 65 باب بود اما از سال 1392 و با روی کار آمدن دولت یازدهم تلاش ها برای به ثمر رساندن پروژه های نیمه تمام کتابخانه ها در استان وارد مرحله تازه ای شد و تا به امروز 28 باب کتابخانه جدید در شهرستان های گلوگاه، بهشهر، نکا، میاندورود، ساری، قائمشهر، بابل، آمل، نور، نوشهر، عباس‌آباد، تنکابن و رامسر به بهره برداری رسید.

بنابر اعلام اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران بیشتر این پروژه ها جز طرح های نیمه تمام و با سالها رکود در ساخت مواجه بودند و در سال های اخیر با تخصیص اعتبارات دولتی مورد نیاز و حمایت خیران و دستگاه های اجرایی به مرحله بهره برداری رسیدند.

ا 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مازندران گفت: تا پیش از روی کارآمدن دولت یازدهم تعداد کتابخانه های عمومی استان 65 باب بود که شامل 36 هزار و 230 مترمربع فضای فرهنگی، کتابخانه و منابع می‌شد. 

آرزو ولیپور ادامه داد : همسو با دیگر برنامه های دولت تدبیر و امید ساخت کتابخانه های جدید در استان مازندران پیگیری شد که تا به امروز توانستیم با اعتبارات به موقع و همکاری دستگاه‌های دیگر  28 باب کتابخانه جدید ساخته و راه اندازی کنیم.

وی میزان فضای اضافه شده به فضای قبلی کتابخوانه های مازندران را 11 هزار و 692 متر مربع اعلام کرد و گفت: غالب پروژه هایی که در این مدت حدود هشت سال به بهره برداری رسید پروژه های راکد بودند که بدلیل کمبود اعتبار اجرای آنها معطل باقی ماند.

ولی پور اعتبار نهاد کتابخانه های عمومی کشور برای تکمیل و تجهیز این تعداد کتابخانه را چهار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: بخش قابل توجهی از هزینه مورد نیاز برای تکمیل کتابخانه های توسط خیران و برخی مجموعه های فرهنگی خیر پرداخت شده است. 

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران همچنین به توسعه کتابخانه های عمومی در مناطق روستایی استان اشاره کرد و گفت: در دولت یازدهم و دوازدهم همانطور که تلاش شد تا فضای کتابخانه ها در سراسر استان افزایش یابد، در زمینه توسعه روستایی و ایجاد این امکانات در روستاها تلاش مضاعف تری صورت گرفته است. 

ولیپور ادامه داد: به طوریکه 85 درصد از پروزه های تکمیل و ساخت کتابخانه عمومی استان در مناطق روستایی بود و 24 باب کتابخانه روستایی در این مدت به بهره برداری رسید و با بهره برداری از این کتابخانه ها تعداد کتابخانه های روستایی مازندران به 34 باب رسیده است.

مازندران بیش از سه هزار روستا دارد که براساس سرشماری سال 1395 از جمعیت سه میلیون و 283 هزار نفری استان 47 درصد در روستاها ساکن هستند . 

مازندران 116 کتابخانه عمومی نهاد کتابخانه های عمومی و مشارکتی دارد که بنا به اعلام اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران از این تعداد 30 درصد در مناطق روستایی قرار دارد.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

نمایشگاه دست ساخته های دانش آموزان هنرستان کار دانش دخترانه مائده شهرستان سیمرغ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: همزمان با هفته کار و کارگر 200 برنامه در استان اجرا می شود.

نماینده ولی فقیه در استان: مهم ترین مطالبه از استاندار جدید؛ توسعه مازندران است

بازدید استاندار مازندارن و فرماندار سیمرغ از نقاط حادثه خیز پس از بارش های سیل آسای اخیر در سطح شهرستان سیمرغ

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: این استان دارای یک هزار و 700 هکتار سطح زیرکشت و 17 هزار تن تولید انواع ارقام توت فرنگی است.

مسوول بسیج رسانه مازندران نقش سپاه را در امنیت منطقه مهم برشمرد و گفت: دشمنان انقلاب و اسلام از سپاه می هراسند.

مسوول بسیج رسانه مازندران نقش سپاه را در امنیت منطقه مهم برشمرد و گفت: دشمنان انقلاب و اسلام از سپاه می هراسند.

دکتر عزیززاده گرجی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از تلاش‌ها و زحمات استاندار سابق مازندران تقدیر کرد

دیدار مدیر ستاد اقامه نماز استان مازندران با رحمتی بهمنانی فرماندار سیمرغ

حضور پر رنگ رحمتی بهمنانی فرماندار در نمایشگاه دست ساخته های دانش آموزان سیمرغی

دکتر عزیززاده گرجی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از تلاش‌ها و زحمات استاندار سابق مازندران تقدیر کرد

وزیر کشور در آئین تکریم و معارفه استاندار مازندران، با بیان اینکه مازندران استانی مهم در کشور است

دکتر یوسف نوری، مقام عالی دولت در مازندران با بیان این که لشکر 25 کربلا یکی از افتخارات بزرگ مازندران است

دیدار مدیر ستاد اقامه نماز استان مازندران با رحمتی بهمنانی فرماندار سیمرغ

برگزاری جلسه ستاد اقامه نماز در فرمانداری شهرستان سیمرغ

پیام تبریک فرماندار و امام‌جمعه سیمرغ بمناسبت هفته سلامت

مساعدت بیش از یک میلیارد تومانی حامیان شهرستان سیمرغ در سال 1402 ️ پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد،

پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ به مناسبت فرا رسیدن هفته سلامت

متن پیام جناب سرهنگ حسن پورقربان فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سیمرغ به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

تقدیر فرماندار سیمرغ از خبازان شهرستان به مناسبت روز ملی گندم، آرد و نان

پیام تبریک فرماندار و امام جمعه سیمرغ به مناسبت سالروز تشکیل سپاه انقلاب اسلامی

دیدار رئیس اداره بهزیستی سیمرغ با فرمانده سپاه در روز پاسدار در روز گرامی‌داشت تاسیس سپاه پاسداران

پیام تبریک فرماندار و امام جمعه سیمرغ به مناسبت روز معمار

عیادت و دیدار حجت الاسلام خانلری امام جمعه و رحمتی بهمنانی فرماندار شهرستان سیمرغ از جانباز حمیدرضا قلی زاده سوخت آبندانی

برگزاری جلسه هیات اجرایی انتخابات به ریاست رحمتی بهمنانی فرماندار شهرستان سبمرغ

جدیت در نظارت بر صید تعاونی‌های صیادی مازندران

49 نفر از مددجویان شهرستان سیمرغ از ابتدای سال‌جاری تاکنون از تسهیلات اشتغال بهره‌مند شدند.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران گفت: صدور پروانه ساختمان روستایی بدون مراجعه روستاییان به دهیاری، از طریق سامانه یکپارچه امکان‌پذیر شد.

بازدید رحمتی بهمنانی فرماندار سیمرغ از محل سایت اداری شهرستان ( مجتمع اداری سردار شهید هاشمی)

راهپیمایی ضد صهیونیستی مردم سیمرغ و حمایت از مردم مظلوم فلسطین

بازدید رحمتی بهمنانی فرماندار سیمرغ از اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سیمرغ

محبی : توسعه سرمایه انسانی و کارخلاقانه باید مورد اهتمام ویژه دستگاه های اجرایی قرار گیرد

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: رژیم صهیونیستی با به شهادت رساندن کودکان و زنان نمی‌تواند عظمت کار جبهه مقاومت را خدشه دار کند.

صبحگاه مشترک به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور امام جمعه، فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان بابلسر

پیام تبریک فرماندار شهرستان بابلسر به مناسبت 17 مهر روز جهانی پست

انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات به ریاست رحمتی بهمنانی فرماندار سیمرغ

انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات به ریاست مزربان بخشدار بخش تالارپی شهرستان سیمرغ

بررسی مشکلات هشت واحد تولیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران

نماینده ولی فقیه در مازندران: لشکر 25 کربلا مایه افتخار و عزت مازندرانی هاست

دیدار مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران با رحمتی بهمنانی فرماندار شهرستان سیمرغ

بازدید رحمتی بهمنانی از طرح جهادی درمان سالمندان شهرستان سیمرغ

رئیس ستاد انتخابات مازندران: بستر‌های قانونی برای برگزاری انتخابات اسفندماه امسال فراهم شده و مشارکت و سلامت؛ راهبرد دولت در انتخابات است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران : بیش از 450 طرح عمرانی در امامزادگان و موقوفات استان اجرایی شد.

30 واحد بانک نشا در سال زراعی گذشته شالیزار‌های شهرستان سیمرغ را زیرپوشش قرار دادند

نیرو‌های انتظامی مدافعان امنیت هستند از این رو وظیفه همگان حمایت از این عزیزانی است که در میدان هستند.

رئیس کل دادگستری مازندران از تخلیه بیش از دو هزار دستگاه خودرو و موتور سیکلت از توقیف گاه‌های مازندران خبر داد.

امروز جبهه‌ مقاومت در رویارویی با رژیم غاصب و اشغالگر اسرائیل، برگرفته از منش و مکتب سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی است.

جلسه ستاد راهبردی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر شهرستان سیمرغ،

برگزاری جلسه جهاد تبیین به ریاست رحمتی بهمنانی فرماندار سیمرغ روابط عمومی فرمانداری سیمرغ همزمان با هفته وحدت

پیام تبریک رحمتی بهمنانی فرماندار و حجت الاسلام خانلری امام جمعه شهرستان سیمرغ به مناسبت هفته نیروی انتظامی